تونل سازی
شنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۹:۳۲ ق.ظ
چند سال پیش که تونل توحید به هر بهانه ای بازگشایی شد، اکثر صاحب نظران غیر وابسته از عدم امنیت تونل حرف می زدند و سستی خاک و عدم تقویت درست آن(بستر و خاک بالای تونل)، طراحی ترافیکی قدیمی و غیره را دلایل آن ذکر میکردند، گذشت و تونل با انواع تبلیغات افتتاح شد. دوستان که در تونل تردد کرده اند وضعیت هوای داخل تونل و عدم کارکرد فن های تهویه (به دلیل ایجاد لرزش و انتقال آن به پایه ها و بتن های سقف) و همچنین رشد میلگردهایی در ستونهایی میانی بین دو باند تونل(که چندیست برداشته شده) و میله های منحرف کننده مسیر تصادفبین ستونها و اگر هم کمی دقت کرده باشند ردهای داغی آب و ترکهای بزرگی که روی سقف تونل(اکثرا در قسمت جنوبی آن) است را دیده اند... این تونل با صرف هزینه های زیاد و زمان بسیار ساخته شده و برای اهداف تبلیغاتی بازگشایی گشته ( و بهتر بگم که این تونل به نظر برخی دیگر از دوستان متخصص نباید هنوز بازگشایی میشد چه برسه سال ۸۸)...
فکر کنم موارد زیر نیاز به یاد آوری و بیان نداشته باشن و هر کدام برای بسیاری از ساکنین تهران و حتی برخی از مسافران محترم این شهر و مسیر های آن خاطراتی از ماجراهای آن دارند:
پ.ن: در مقابل این لینک را هم ببینید بد نیست: ساخت تونلی در خاک آهکی، به طول حدود ۱۰کیلومتر در عرض ۴سال به صورت دو طبقه با هدف...
تونل SMRT کوالالامپور
فکر کنم موارد زیر نیاز به یاد آوری و بیان نداشته باشن و هر کدام برای بسیاری از ساکنین تهران و حتی برخی از مسافران محترم این شهر و مسیر های آن خاطراتی از ماجراهای آن دارند:
- تونل رسالت و داستهای ساخت و مسیر آن...
- بازسازی تونل کندوان در مسیر جاده چالوس و داستانهای مسیرهای جایگذین و...
- آزاد راه تهران ـ شمال
- تونل امیرکبیر
پ.ن: در مقابل این لینک را هم ببینید بد نیست: ساخت تونلی در خاک آهکی، به طول حدود ۱۰کیلومتر در عرض ۴سال به صورت دو طبقه با هدف...
تونل SMRT کوالالامپور
هردم از این باغ بری میرسد دوست جان
خوبی عزیز؟