باد

روان در پی حقیقت؛ کیست که نداند سرنوشت ِ باد نرسیدن است…

باد

روان در پی حقیقت؛ کیست که نداند سرنوشت ِ باد نرسیدن است…

دربه‌درتر از باد زیستم
در سرزمینی که گیاهی در آن نمی‌روید.
تا باد، به خانه ی خود بازگردد

آخرین مطالب

ظهر عاشورا

سه شنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۰، ۱۰:۵۵ ق.ظ
دوسال است که می دانم آن ظهر چه بر حسین و یاران او گذشت...
دوسال است که شام غریبان چشمان گریان را درک می کنم...
دوسال است که عبور اسبها از روی یاران را می دانم...
دوسال است که....
 
بعدا نوشت:: تو این پست ها شده ام مرغ بد خبر، کی باشد که خبری خوش دهم...
عمران صالاحی، نیز به دیار باقی شتافت... روحش شاد...
  • باد سرکش

ظهر عاشورا

نسیم

نظرات (۱۴)

  • رادیو بییب
  • درود
    مطلب ارسالی شما در مسابقه وبلاگی "ظهر عاشورا" پذیرفته شد.
    نظرسنجی برای انتخاب بهترین پست از ساعت ۲۴ امشب (۵شنبه ۱۷ آذر) به مدت ۷۲ ساعت فعال خواهد بود.
    شما میتوانید مطلب نوشته شده ی وبلاگ خود را به مخاطبهایتان معرفی کنید و آنها را به رادیو بییب راهنمایی کنید تا به مطلب شما رای دهند !
    با سپاس از حضور شما در مسابقه...
  • رادیو بییب
  • درود
    مطلب ارسالی شما در مسابقه وبلاگی "ظهر عاشورا" پذیرفته شد.
    نظرسنجی برای انتخاب بهترین پست از ساعت 24 امشب (5شنبه 17 آذر) به مدت 72 ساعت فعال خواهد بود.
    شما میتوانید مطلب نوشته شده ی وبلاگ خود را به مخاطبهایتان معرفی کنید و آنها را به رادیو بییب راهنمایی کنید تا به مطلب شما رای دهند !
    با سپاس از حضور شما در مسابقه...
    سلام . مطلب زیبایی بود . خوبه که شما دو سالی هست یه چیزایی را فهمیدید من چی بگم که....
    راسی از دیدنت خیلی خوشحال شدم . موفق و سبز باشید.
    سلام . مطلب زیبایی بود . خوبه که شما دو سالی هست یه چیزایی را فهمیدید من چی بگم که....
    راسی از دیدنت خیلی خوشحال شدم . موفق و سبز باشید.
    درود بسیار رفیق مهربان...
    خیلی خوشحال شدم از دیدارتان... امیدوارم همیشه شاد و خندان باشید...
    لینک شدید...
    ضمنا خوش به حالتان که می دانید... ما که از درک چنین واقعه ای واقعا عاجز هستیم..
    درود بسیار رفیق مهربان...
    خیلی خوشحال شدم از دیدارتان... امیدوارم همیشه شاد و خندان باشید...
    لینک شدید...
    ضمنا خوش به حالتان که می دانید... ما که از درک چنین واقعه ای واقعا عاجز هستیم..
    سلام
    خواهش می کنم.
    من نیز از دیدن شما خوشحال شدم،
    باور کنید، دانستن بعضی چیزها بجز درد هیچ ندارد...
    سلام
    خواهش می کنم.
    من نیز از دیدن شما خوشحال شدم،
    باور کنید، دانستن بعضی چیزها بجز درد هیچ ندارد...
    سلام و درود.
    با سپاس فراوان...
    سلام و درود.
    با سپاس فراوان...
  • م مثل میترا
  • سلام نازنین ترین و محجوب ترین دوست وبلاگیم بابت همه ی مهربونیات ممنونم
  • م مثل میترا
  • سلام نازنین ترین و محجوب ترین دوست وبلاگیم بابت همه ی مهربونیات ممنونم
    @م مثل میترا,
    سلام بانو
    من باید از تمامی زحماتی که کشیدید سپاسگزاری کنم...
    خیلی ممنون بابت تمامی مهربانی ها و زحماتتان...
    @م مثل میترا,
    سلام بانو
    من باید از تمامی زحماتی که کشیدید سپاسگزاری کنم...
    خیلی ممنون بابت تمامی مهربانی ها و زحماتتان...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی