باد

روان در پی حقیقت؛ کیست که نداند سرنوشت ِ باد نرسیدن است…

باد

روان در پی حقیقت؛ کیست که نداند سرنوشت ِ باد نرسیدن است…

دربه‌درتر از باد زیستم
در سرزمینی که گیاهی در آن نمی‌روید.
تا باد، به خانه ی خود بازگردد

آخرین مطالب

سلامی چند باره..

جمعه, ۱۳ آبان ۱۳۹۰، ۱۲:۰۰ ق.ظ
این پست قرار بود اولین پست اینجا باشد، اما بعد از تفکر زیاد و گردش در بین مطالب نوشته و نانوشته تصمیم گرفتم که اولینی در کار نباشد، چرا که اولین به معنای شروع است و شروع به معنای به پایان بردن چیزی دیگر به اختیار.
و اما نمی خواهم به علل اینکه چرا اینجا شروع شد و محل قبلی بدون اخطار قبلی کلا از دایره حذف شد و چندی بعد بقیه وبلاگهایم که بر روی آن دومین و سرور قرار داده بودم بپردازم چرا که نمی توانم به گذشته چونان هیزم سوخته و خاکستر شده برگردم، فقط همین قدر بگویم که دلایلش را دلایل امنیتی ذکر کردند.
ممکن است بعضی از مطالبی که در وبلاگهای قبلی بود را به اینجا منتقل کنم چرا که زمان نگارش آنها می خواستم آنها را ادامه دهم و بعضی از آنها ادامه ای دارند و برخی دیگر شاید ادامه داشته باشند.
دوستان بسیاری در این تغییر و تحول و درگیری دو هفته ای همراهی ام کردند و نظرشان چراغ راهم بود. در همین جا ازشان تشکر می کنم و می دانم که می دانند چقدر به ایشان مدیونم و قاصرم از جبران محبتهای بی شمارشان...
اگر بخواهم توضیحی هم در باب نامی که برای اینجا برگزیدم بدهم، این در حقیقت از پیشنهاد دوست عزیزی بود که نام آواره را بر من نهاد و من نیز به احترام ایشان "باد" را که جا و مکان ندارد و در عین حال همه جا هست و هیچ کجا نیست و ارتباطی تقریبا معنایی با دو نام قبلی ام(نُت صفر و هایمدال ـ با اینکه زیاد به این نام نبودم ـ )را برگزیدم...
دو بخش جدید را دوست دارم در کنار مطالب اصلی اینجا داشته باشم که امید دارم موفق شوم ادامه شان دهم، یکی معرفی کتابی ست که در دست دارم برای خواندن و دیگری معرفی فیلم است و نوشتن خلاصه ای از آن. دوست دارم این دو بخش را حداقل هفته ای یک بار به روز کنم؛ اما تا چه پیش آید.
ممنون از صبوریتان...
  • باد سرکش

باد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی